Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 mai 2016

Nu uita sa si multumesti Domnului

autor Ionel Saran

Ajută-mă, Domnul Meu,
Ca să fiu Copilul Tău
 Când Lupta este mare
Valuri sunt mereu pe cale
Întărește-mă Tu tot mai tare .

 Când Tu ești Doamne cu mine
Nu mă tem de orice vine
 Căci Tu îmi dai Credință
Si mă-mbraci în biruință
Când eu sunt în neputință

 În Veci Doamne fii Lăudat
Căci pe mine m-ai salvat
 Și numai lângă Tine
Doamne eu mă simt mai bine
Nu mai vreau eu să plec de la Tine





Totdeauna când îti ajută Dumnezeu să faci un gard, o fântână, un grajd, o casă, o punte, să măriti o fată, să însori un băiat, să iei un examen, să-ti reusească o operatie, să-i aduci lui Dumnezeu jertfă de multumire si să-i multumesti din toată inima, căci prin aceasta Îl pleci pe Dumnezeu să-ti facă mai mare bine în viitor.

Da slava lui Dumnezeu, aprinde o candela, o lumanare, da un pomelnic,un Acatist la biserica,vino la Sfanta Liturghie, invata-ti copilul sa-l iubeasca pe El, ajuta un om la nevoie, asa cum Dumnezeu  a fost milostiv cu tine.Mai spre seara, zi un Acatist de multumire catre Domnul, fa cateva metanii.
Si cel mai important- nu uita ca Dumnezeu exista si inceteaza sa mai slujesti la doi stapani. Ridica-ti ochii catre cer si zi din toata inima ta- Slava tie Doamne, iti multumesc ca ma iubesti , desi nu sunt vrednic de mila ! Iarta-ma si ajuta-mi sa pun inceput bun !
Si sa nu uiti de binefacerile Lui .


Iar dacă nu-i veti aduce multumire si dacă veti uita  de binefacerile Lui, veti fi asemenea gadarenilor de astăzi, care au gonit pe Mântuitorul din cetatea lor, ca si cum ati zice: „N-avem nevoie de Tine! Du-Te de aici! Nu vrem să-Ti multumim Tie pentru minunile Tale si pentru puterile Tale! Nu vrem să primim binefacerile Tale!” Să nu fie!…


Si cel mai important lucru pe care omul trebuie sa-l aiba bine intiparit in minte- de Dumnezeu avem nevoie nu numai aici, in aceasta viata, ci si dupa, in viata cea vesnica, cand Domnul ne cheama la El.


Sa-l slujim cu vrednicie si cu multa dragoste !
Sa fim mai buni, mai blanzi, mai toleranti, mai iubitori,milostivi, ingaduitori, darnici asa cum e Tatal nostru Ceresc.

Dumnezeu si Preacurata Lui Maică si toti sfintii să ne ajute tuturor să-I multumim pururea lui Dumnezeu din toată inima pentru binefacerile Lui!



Din Predică despre cei doi îndrăciţi, “Predici la Duminicile de peste an”, Editura Scara 2002

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu